Saturday, August 20, 2011

Burger Mens Watch


AFSLAG LINK WWW.AMAZON.COM Customer Reviews: "Ek het vier Citizen Eco-Drive horlosies: twee titanium, 'n Skyhawk en' n ewige kalender, 'n 300m Professionele Diver, en' n Kaliber 6000 rok kyk en gelys van oudste (4 jaar) nuutste (3 dae). Ek het nog nooit 'n enkele oomblik se probleem van enige van die ouer horlosies (die ewige kalender is' n jaar oud) het ek hulle het aanbeveel aan vriende en kollegas, en het 'n paar koop hulle (en vir my dankie sê daarna) Die voordeel van nie.vervanging van batterye elke jaar of twee is net 'n bonus aan hierdie horlosies. Hulle is baie akkuraat en baie aantreklik. Ek hou van n grap dat as die son môre om te sterf, en alle lewe op aarde met dit, my Skyhawk sal steeds aanhou om tyd vir 9 maande .. :-) Ek raai hierdie horlosies "" Ek het 5 Eco Drive horlosies en ek is mal oor die manier waarop hulle werk. Dit sport kyk is baie lig gewig titanium met 'n rubber band. Dit neem misbruik en nie wys dit. Ek sou terugkoop "" Enigiets.om oor te kla ... Nice kyk, groot tegnologie, cool design en 'n groot horlosie! .. As jy is op soek vir iets om te daaglikse dra selfs by nagte, is dit 'n goeie keuse "Dress Watches Burger Mens Watch die manne Eco-Drive klok is aangevuur deur die lig., Sodat dit nooit moet' n battery. Die sportiewe klok is aangevul met 'n titanium geval en swart rubber band. Addisionele funksies sluit in 'n dag / datum aanwyser, lig hande en uur merkers en waterbestand tot 100 meter.

Visit : ±1±: My Laptop Store ±7±:The Best Low Price Bread Maker & Recipe !!1 Brand New Marsona Sound Machines




0 comments:

Post a Comment


Twitter Facebook Flickr RSS



Français Deutsch Italiano Português
Español 日本語 한국의 中国简体。







Sponsor Links